Rewardo to platforma do tworzenia i dystrybucji programów lojalnościowych, która pomaga w promowaniu marki i wzmacnianiu wizerunku Twojej firmy wśród klientów.

Dzięki aplikacji Rewardo, w prosty sposób, możesz tworzyć atrakcyjne programy lojalnościowe i oferty, które będą motywować klientów do częstszych zakupów. Możesz również wysyłać powiadomienia PUSH, aby informować klientów o nadchodzących promocjach i ofertach specjalnych. Aplikacja służy również tworzenia kuponów, czy voucherów.

Dzięki rozbudowanym opcjom personalizacji programów lojalnościowych, promocji czy kuponów, możesz stworzyć promocje dokładnie pasującą do Twoich potrzeb. Rozbudowany moduł oferty pozwoli na przekazanie klientom informacji na temat Twoich produktów, aktualnych stanów i dostępności.


Analiza danych i rankingi klientów pozwolą Ci na dostosowanie komunikacji do grupy docelowej. Wykorzystaj także specjalne ukryte promocje, aby podgrzać atmosferę wokół swojej firmy!

Rewardo to najlepszy sposób na budowanie trwałych relacji z Twoimi klientami. Twój klient pozostaje w kontakcie, aby być na bieżąco z ofertami i promocjami Twojej firmy.


Aby dowiedzieć się więcej o tej usłudze należy się skontaktować bezpośrednio z dostawcą:

www: https://rewardoapp.com/

e-mail: sebastian.kasza@rewardoapp.com

tel.: 698 661 453


Częste pytania


Jak zacząć działać z Rewardo?

Wystarczy telefon lub kontakt mailowy z Rewardo. Zespół Rewardo przeprowadzi demo rozwiązania i skonfiguruje Twoje konto. Dzięki integracji Rewardo z Dotykačka, można wydawać punkty na podstawie paragonów z systemu i ustawień Rewardo. 

 

Jak zintegrować Dotykačka z Rewardo?

Po rejestracji naszego biznesu w panelu, należy wejść w Ustawienia – Integracje i kilknąć Połącz. Następnie zalogować się do wybranej Chmury. Możesz połączyć dowolną liczbę Chmur.

 

Jak wybrać konkretną integracje Chmury w danym punkcie sprzedaży?

Jeżeli posiadasz więcej niż jedną zintegrowaną Chmurę Dotykačka, należy w profilu danego pracownika kliknąć w Profil, a następnie wybrać z menu Integracje i wybrać Chmurę pasującą do danej lokalizacji.

 

Jak wybrać tylko wybrane produkty do promocji punktowej?

W systemie Dotykačka, należy przejść do ustawień produktu, a następnie zakładki Cena, gdzie oznaczamy liczbę punktów >=1. Oznaczać będzie to, że tylko za ten produkt na paragonie będą przydzielane punkty. Dodatkowo w ustawieniach Karty na platformie Rewardo należy oznaczyć „Obliczaj liczbę pieczątek tylko z produktów z punktami”

 

Jak wydawać punkty tylko za każdy produkt np. promocja tylko na produkty kawowe?

W systemie Rewardo, należy wejść w edycję Karty, a następnie wybrać sposób rozliczania „Za każdy produkt”, a także oznaczyć okienko „Obliczaj liczbę pieczątek tylko z produktów z punktami”. Wówczas tylko produkty, które mają przydzieloną liczbę >=1 w systemie Dotykačka, będą dawały równą liczbę punktów lub pieczątek, niezależnie od ich wartości kwotowej. 

 

Czy istnieje możliwość wyświetlania stanów magazynowych, dostępności produktów w aplikacji Rewardo, bazując na danych z Dotykačka?

Tak, system jest uruchamiany ręcznie, przez zespół Rewardo, aby działał poprawnie należy dokładnie prowadzić magazyn produktów w systemie Dotykačka. Możliwe jest oznaczenie dostępności produktów na zasadzie jest/nie ma lub liczbowo.

 

Czy mogę skanować aplikacje klienta bezpośrednio z Dotykačka?

Niestety, aby skanować kod QR klienta, należy przełączyć się na system Rewardo i skanować ze skanera Rewardo. Można używać kamery wbudowanej w tablet lub zewnętrznej podłączonej do panelu POS.