Maksymalny poziom rabatowania określa jaki procent ceny wyjściowej można ustawić dla danej Kategorii lub jaką zniżkę może zastosować dany Użytkownik.
Maksymalny rabat dla Kategorii ustawia się w Zarządzaniu pozycjami à Edycja Kategorii
i następnie
po zaznaczeniu opcji Maksymalny dozwolony rabat, wpisaniu wartości % oraz kliknięciu Zapisz
Dzięki temu nie będzie można w oknie sprzedaży ustawić rabatu
większego niż ustawiony dla danej Kategorii
UWAGA te same ustawienia można wprowadzić w Chmurze w zakładce Kategoria à SZCZEGÓŁY danej kategorii Maksymalna wysokość rabatu à ZAPISZ
Maksymalny rabat dla Użytkownika ustawia się w Ustawienia aplikacji àZarządzanie użytkownikami
Po wybraniu konkretnego Użytkownika
W widocznym powyżej oknie należy zaznaczyć Maksymalny dozwolony rabat oraz wpisać wartość %. Ustawienia te należy potwierdzić przyciskiem ZAPISZ widocznym w prawym, górnym rogu.
Dzięki temu dany Użytkownik nie będzie mógł w oknie sprzedaży ustawić rabatu większego niż dla niego ustalony.