Maksymalny poziom rabatowania określa jaki procent ceny wyjściowej można ustawić dla danej Kategorii lub jaką zniżkę może zastosować dany Użytkownik.

 

Maksymalny rabat dla Kategorii ustawia się w Zarządzaniu pozycjami à Edycja Kategorii

ekran ustawień Dotykacka

i następnie

ekran ustawień Dotykacka


po zaznaczeniu opcji Maksymalny dozwolony rabat, wpisaniu wartości % oraz kliknięciu Zapisz

Dzięki temu nie będzie można w oknie sprzedaży ustawić rabatu

ekran Dotykacka

większego niż ustawiony dla danej Kategorii

UWAGA te same ustawienia można wprowadzić w Chmurze w zakładce Kategoria à SZCZEGÓŁY danej kategorii Maksymalna wysokość rabatu à ZAPISZ

 

Maksymalny rabat dla Użytkownika ustawia się w Ustawienia aplikacji àZarządzanie użytkownikami 

ekran ustawień Dotykacka

 

Po wybraniu konkretnego Użytkownika

ekran ustawień Dotykacka


W widocznym powyżej oknie należy zaznaczyć Maksymalny dozwolony rabat oraz wpisać wartość %. Ustawienia te należy potwierdzić przyciskiem ZAPISZ widocznym w prawym, górnym rogu.

Dzięki temu dany 
Użytkownik nie będzie mógł w oknie sprzedaży ustawić rabatu większego niż dla niego ustalony.