Jeśli licencja zostanie wyłączona z powodu niezapłaconej faktury, ceny wszystkich produktów zostanie ustawiona na 99 CZK lub PLN, co uniemożliwi transakcje gotówkowe. Jednocześnie w kasie wyświetli się następujące ostrzeżenie:


Jakie jest rozwiązanie?

Idealnym rozwiązaniem jest oczywiście terminowa zapłata opłat licencyjnych.

Aby reaktywować licencję należy wysłać do nas maila na adres wsparcie@dotykacka.pl podając w treści maila swój numer NIP. Uruchomimy proces reaktywacji licencji. Dostaniesz od nas maila z linkiem do płatności. Po jej zrealizowaniu licencja zostanie ponownie uruchomiona.

Można również zgłosić tą prośbę telefonicznie pod numerem 22 307 85 88 i wybierając wewnętrzny 3. W trakcie rozmowy należy podać swój numer NIP. 


Dezaktywacja licencji w przypadku braku płatności następuje zawsze po kilku monitach.