Jeśli masz ważną licencję, a wszystkie produkty w Dotykačce mają cenę 99 CZK, oznacza to, że nie udało się poprawnie zweryfikować Twojej licencji. W takim przypadku Dotykačka przejdzie w tryb demonstracyjny, a wszystkie produkty będą miały tę samą cenę.
Aby poprawnie zweryfikować licencję:
- Sprawdź poprawność połączenia z Internetem (np. otwierając stronę dowolną internetową w kasie).
- Wyłącz Dotykačkę, a następnie włącz ją ponownie.
Jeśli działa połączenie z internetem, licencja zostanie zweryfikowana a ceny produktów powrócą do pierwotnych wartości.
Alternatywną procedurą dla już działającego połączenia internetowego jest otwarcie paska bocznego menu Dotykačky i wybranie opcji Licencja. Wchodząc w ten panel, Dotykačka zweryfikuje licencję. Pozostań w tym miejscu na ok. 10 sekund a następnie dotknij Wstecz na dolnym pasku systemu Android, aby wyjść z Dotykački. Zobaczysz pytanie: Czy na pewno chcesz kontynuować? Potwierdź. Po ponownym uruchomieniu aplikacji wszystkie ceny powinny przyjąć pierwotne wartości.